Zákaznický portál

Zákaznický portál Vám umožní snadný a přehledný přístup k informacím o odběrném místě a současně umožňuje oboustrannou komunikaci zákazníka s Vodárenskou akciovou společností prostřednictvím Internetu.  

»Přihlášení k zákaznickému portálu divize Boskovice«

(stránka pro přihlášení se otevírá do nového okna)

Jak získat přístup k portálu?

Pro koho je nová služba zřízena?

pro všechny zákazníky, kteří mají uzavřenou smlouvu o dodávce pitné vody nebo odvádění odpadních vod

Co portál nabízí?

základní informace:

  • přehled odběrných míst zákazníka
  • historii uzavřených smluv i aktuální smluvní ujednání pro zvolené odběrné místo
  • přehled provedených odečtů na odběrném místě
  • přehled měřidel osazených na odběrném místě
  • přehled vystavených faktur a záloh pro odběrné místo
  • přehled provedených/neprovedených úhrad faktur a záloh pro odběrné místo
  • ostatní ekonomické informace související se službami (dodávka pitné vody, odvádění odpadních vod)

oboustrannou komunikaci:

  • možnost zaslání žádosti o změnu výše zálohy
  • možnost zaslání žádosti o změnu způsobu placení
  • možnost zaslání stavu vodoměru - hlášení odečtu
  • možnost zaslání připomínky, žádosti či stížnosti

Jaké další výhody portál nabízí?

  • online help
  • možnost tisku informací na Vaší tiskárně
  • možnost exportu vašich informací do souborů formátu PDF, MS Word, MS Excel

Věříme, že naše služba přispěje k Vaší spokojenosti.

Havárie v divizi

Blansko

Svitávka

všechny havárie

Odstávky v divizi

V současné době není hlášena žádná událost.

další odstávky