Přístup k portálu

VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST od 1.7.2007 postupně informuje své zákazníky o provozu a přístupu k portálu prostřednictvím přílohy k vyúčtování za vodné a stočné.

Jak získáte přístup k portálu?

A) Stávající zákazník, který má zřízený přístup do portálu a dosud si nezměnil systémem přidělené heslo, obdrží na faktuře kompletní přihlašovací údaje včetně výzvy ke změně iniciačního hesla ( ještě z předchozího zákaznického systému). Pokud nechce tyto přihlašovací údaje používat, lze podle bodu B požádat o přihlašovací údaje nové.

B) Nový neregistrovaný zákazník

Obdrží na faktuře informaci, že si lze na zákaznickém portálu zřídit přístup.

Zákazník následně požádá o přístupové údaje vyplněním registračních údajů ve webovém formuláři na přihlašovací stránce do zákaznického portálu příslušné divize viz. obrázek níže.

Přístupové heslo k účtu mu bude zasláno na vyplněnou e-mailovou adresu, která je nově jeho přihlašovacím účtem.

Zákazník provede  podle příslušnosti odběrného místa s použitím přidělených přístupových údajů (účet/heslo) přihlášení k zákaznickému portálu příslušné divize.

Upozornění: Při zadávání přiděleného iniciačního hesla dbejte na vepsání všech znaků např. jsou-li uvedena podtržítka nebo diakritická znaménka jako součást hesla. Po prvním přihlášení doporučujeme z bezpečnostních důvodů heslo změnit.

prihlaseni.JPG

zadost o pristup.JPG

V případě, že si nevíte rady požádejte o udělení přístupových údajů k portálu zákaznické oddělení příslušné divize viz. kontakty jednotlivých divizí.

Problémy s provozem portálu:

Pokud máte problémy s připojením k portálu, věnujte, prosím, pozornost následujícím doporučením:

  1. ověřte si u svého poskytovatele funkčnost připojení k internetu
  2. ověřte správnou funkčnost vašeho antivirového programu, případně firewalu
  3. vyzkoušejte si připojení z jiného počítače, například v práci 

Upozornění pro uživatele Internet Exploreru verze 6 nebo nižší:

Nedoporučujeme používat pro prohlížení internetu program Internet Explorer nižší verze než 6.

Pokud používáte pro prohlížení internetu program Internet Explorer 6 (některou z verzí), potom je velmi pravděpodobné, že odezva portálu na vašem počítači bude velmi dlouhá. Tuto situaci lze napravit splněním jednoho z následujících doporučení:

  1. Nainstalovat na Váš počítač Java Runtime Environment (JRE) verze 5 a vyšší. Tento program je volně šiřitelný a stáhnou si ho můžete např. zde:  http://www.slunecnice.cz/sw/java/jre/
  2. Aktualizovat program Internet Explorer na verzi 7 (pokud lze)
  3. Nainstalovat a používat jiný novější program pro prohlížení internetu jako např. Mozilla Firefox verze 3. Stáhnout si ho můžete zde: http://firefox.czilla.cz/stahnout//

Pokud Vaše problémy i nadále přetrvávají, obraťte se na správce portálu: i_stasinfo@vodarenska_cz

Pro rychlé a správné vyřešení Vašich požadavků uveďte do mailu:

  • ke které divizi se přihlašujete
  • Vaše přihlašovací jméno
  • číslo odběrného místa