Přístup k portálu

VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST od 1.7.2007 postupně informuje své zákazníky o provozu a přístupu k portálu prostřednictvím přílohy k vyúčtování za vodné a stočné.

Jak získáte přístup k portálu?

A) Stávající zákazník, který má zřízený přístup do portálu a dosud si nezměnil systémem přidělené heslo, obdrží na faktuře kompletní přihlašovací údaje včetně výzvy ke změně iniciačního hesla (ještě z předchozího zákaznického systému). Pokud nechce tyto přihlašovací údaje používat, lze podle bodu B požádat o přihlašovací údaje nové.

B) Nový neregistrovaný zákazník

Obdrží na faktuře informaci, že si lze na zákaznickém portálu zřídit přístup.

Zákazník následně požádá o přístupové údaje vyplněním registračních údajů ve webovém formuláři na přihlašovací stránce do zákaznického portálu příslušné divize viz. obrázek níže.

Přístupové heslo k účtu mu bude zasláno na vyplněnou e-mailovou adresu, která je nově jeho přihlašovacím účtem.

Zákazník provede  podle příslušnosti odběrného místa s použitím přidělených přístupových údajů (účet/heslo) přihlášení k zákaznickému portálu příslušné divize.

Upozornění: Při zadávání přiděleného iniciačního hesla dbejte na vepsání všech znaků např. jsou-li uvedena podtržítka nebo diakritická znaménka jako součást hesla. Po prvním přihlášení doporučujeme z bezpečnostních důvodů heslo změnit.

prihlaseni.JPG

zadost o pristup.JPG

V případě, že si nevíte rady, požádejte o udělení přístupových údajů k portálu zákaznické oddělení příslušné divize, viz kontakty jednotlivých divizí.

Problémy s provozem portálu:

Pokud máte problémy s připojením k portálu, věnujte, prosím, pozornost následujícím doporučením:

  1. Ověřte si funkčnost internetu na jiných webových stránkách. V případě neúspěchu si funkčnost připojení ověřte u svého poskytovatele internetu.

  2. Ověřte správnou funkčnost vašeho antivirového programu, případně firewall, případně oba tyto prostředky dočasně deaktivujte.

  3. Vyzkoušejte si připojení z jiného počítače, například v práci. 

  4. Aktualizujte operační systém vašeho počítače. V případě operačního systému MS Windows používejte MS Windows 7 a novější.

  5. Používejte podporované prohlížeče - MS Internet Explorer, MS Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome (ostatní mohou rovněž fungovat, ale nejsou námi ověřené).

  6. Používejte nejnovější verze prohlížečů internetu.

    

 

Pokud Vaše problémy i nadále přetrvávají, obraťte se na správce portálu: zisportal@vodarenska_cz (i_stasinfo@vodarenska_cz)

Pro rychlé a správné vyřešení Vašich požadavků uveďte do mailu:

  • ke které divizi se přihlašujete
  • Vaše přihlašovací jméno
  • číslo odběrného místa