Zákazníci ve Znojmě mají příjemnější prostředí i nový systém rezervací

Slavnostní otevření nového zákaznického centra se uskutečnilo  v úterý 22. srpna.  

Nově zrekonstruované prostory, ale také možnost objednání přes internet či moderní vyvolávací systém, díky němuž se příchozí vyhnou delším čekáním – na to se může těšit téměř 80 tisíc zákazníků VODÁRENSKÉ AKCIOVÉ SPOLEČNOSTI, a.s., kteří od ní odebírají pitnou vodu a nechávají si čistit vodu odpadní na Znojemsku.

 „Chtěli jsme, aby se naši zákazníci u nás cítili komfortně a mohli využívat co nejmodernější přístupy, které znají i z jiných institucí. Přistoupili jsme tedy začátkem roku k rozsáhlé rekonstrukci vstupních prostor budovy sídla divize v Kotkově ulici ve Znojmě,“ uvedl ředitel divize Ing. Zdeněk Jaroš, MBA. Doplnil, že zákazníkům pomůže hned při příchodu do budovy pracovnice v recepci. Vyřízení ať už různých změn, ohlášek, projektů a podobně bude možné s minimálním čekáním díky novému vyvolávacímu systému. „Kdo se bude chtít vyhnout čekání úplně, bude se moci objednat k nám na jednání i přes internetový objednávací systém. Výhodou pak bude i to, že zákazník přímo při objednávce dostane seznam dokumentů, které od něj bude pro konkrétní jednání potřebovat předložit,“ dodal ředitel znojemské divize Ing. Zdeněk Jaroš, MBA.  

Nově zrekonstruované jsou také prostory vrátnice, v nichž nechybí ani prostor pro osvěžení se kvalitní pitnou vodou z kohoutku. Opravami prošly i kanceláře zákaznického oddělení. „Chtěl bych poděkovat všem zákazníkům, které jsme obsloužili v průběhu posledních měsíců, kdy jsme pracovali díky opravám v provizorních prostorách, za jejich trpělivost. Věřím, že nyní ocení, jak je o ně u nás postaráno,“ doplnil ředitel divize Ing. Zdeněk Jaroš, MBA.

VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s., divize Znojmo, tak učinila další krok ke zlepšení komfortu pro zákazníky. Další službou, kterou VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s., připravuje je zasílání sms zpráv zákazníkům o aktuálních haváriích nebo plánovaných odstávkách na vodovodní a kanalizační síti. K této službě se lidé budou moci už od října přihlásit přes internetové stránky společnosti www.vodarenska.cz. Díky všem těmto novinkám se daří posouvat dále v oblastech, díky nimž v loňském roce společnost zvítězila v Národní ceně za společenskou odpovědnost a udržitelný rozvoj.

Mgr. Iva Šebková
Vedoucí marketingu a komunikace

DSC_0003.JPGDSC_0017.JPG DSC_0023.JPG DSC_0136_1.JPG