VÍTÁME VÁS NA NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH
PRO VAŠI SPOKOJENOST NA NICH JEŠTĚ PRACUJEME
VÍTÁME VÁS NA NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH
PRO VAŠI SPOKOJENOST NA NICH JEŠTĚ PRACUJEME

Přihlaste se do Zákaznického portálu, kde si můžete prohlédnout a stáhnout své aktuální i starší faktury.
Chcete faktury dostávat e-mailem? Ušetřete papír i čas – přihlaste se k e-faktuře. Jednoduše v sekci Změna zasílacích údajů - oddíl Způsob zasílání faktur.
Lhůta splatnosti je uvedena na každé jednotlivé faktuře. Přehled všech vystavených předpisů je k dispozici v záložce Obchodní případ, v části Vystavené předpisy.
Máte pochybnosti o správnosti faktury? Pomůžeme Vám situaci vyřešit – obraťte se na naši zákaznickou podporu, kontakt na Vaše zákaznické oddělení naleznete přímo na Vaší faktuře nebo na našich webových stránkách po zadání Vaší obce.
Pokud neodebíráte vodu z veřejného vodovodu a ve své nemovitosti využíváte výhradně vlastní zdroj vody (např. studnu), je třeba tuto skutečnost oznámit provozovateli vodovodní a kanalizační sítě.
Kdy je potřeba čestné prohlášení?
Čestné prohlášení se vyžaduje v situacích, kdy:
Tento dokument slouží jako podklad pro správné stanovení stočného, popř. pro evidenční účely.
Co je třeba udělat?
Kontakty naleznete v detailu Vaší obce.