VÍTÁME VÁS NA NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH

PRO VAŠI SPOKOJENOST NA NICH JEŠTĚ PRACUJEME

VÍTÁME VÁS NA NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH

PRO VAŠI SPOKOJENOST NA NICH JEŠTĚ PRACUJEME

Změna odběratele

Změna odběratele

Máte otázky? Kontaktujte nás nebo využijte náš Zákaznický portál. Kontakty naleznete v detailu Vaší obce.

Popis situace: 

V případě změny vlastníka nemovitosti nebo úmrtí původního odběratele je nutné aktualizovat údaje ve smlouvě o dodávce vody a odvádění odpadních vod. Nový vlastník (nebo dědic) se stává novým odběratelem a je povinen uzavřít novou smlouvu.

Řešení situace:

Kontaktujte zákaznické centrum co nejdříve po změně vlastnictví nebo úmrtí odběratele.

V případě změny vlastníka nemovitosti doložte potřebné dokumenty:

  1. doklad o vlastnictví nemovitosti (např. výpis z katastru, kupní smlouva),
  2. protokol o odečtu vodoměru (ideálně vyhotovený oběma stranami s fotografií vodoměru) nebo může jít o předávací protokol vyhotovený realitní kanceláří,
  3. vyplňte Podklad pro změnu smlouvy

V případě úmrtí vlastníka nemovitosti stačí pouze doložit úmrtní list a vyplnit Podklad pro změnu smlouvy

Podepsaný formulář můžete doručit na zákaznické oddělení:

  • naskenovaný e-mailem,
  • poštou,
  • osobně na naše zákaznické oddělení.

Kontakty naleznete v detailu Vaší obce.

Na základě zaslaného podkladu Vám vyhotovíme smlouvu o dodávce pitných vod a odvádění odpadních vod, kterou Vám zašleme.