VÍTÁME VÁS NA NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH

PRO VAŠI SPOKOJENOST NA NICH JEŠTĚ PRACUJEME

VÍTÁME VÁS NA NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH

PRO VAŠI SPOKOJENOST NA NICH JEŠTĚ PRACUJEME

Nahlášení stavu vodoměru

Nahlášení stavu vodoměru

Už máte v Zákaznickém portálu účet? Přihlaste se! Nemáte v Zákaznickém portálu účet? Zaregistrujte se!

Popis situace:

  • Odečet stavu vodoměru provádí zaměstnanci naší společnosti podle ročního harmonogramu odečtů.
  • Pokud je vodoměr umístěn ve volně přístupné vodoměrné šachtě, není přítomnost odběratele u odečtu nutná. Je-li vodoměr umístěn v objektu (např. v rodinného domu – technická místnost, garáž, sklep, nebo na pozemku volně nepřístupném), je potřebná součinnost odběratele nebo pověřené osoby.

Řešení situace:

  • Pokud Vás při řádném odečtu opakovaně nezastihneme v místě odběru, lze nahlásit tzv. samoodečet vodoměru.
  • Využijte jednoduše Zákaznický portál -> Nový požadavek -> Samoodečet.